sâmbătă, 2 decembrie 2023

Și mă prefac mereu că nu mi-e dor

Am coborât scânteie din înalt
Și te-am ales pe tine, cea mai sfântă
Să-mi fii tu mamă, cu inima ta blândă,
Când găndurile-n minte îmi tresalt,
Alint pe suflet, pe inima plăpândă...

Și te-am ales pe tine să-mi fii tată,
Să mă înveți ce-i bine și ce-i rău,
Când drumul rătăcesc și-mi este greu,
În inimă să caut, să mă las purtată
De credința ce mi-a dat-o Dumnezeu.

Vin sărbătorile, prilej de bucurie,
Dar cum să-mi bucur inima când voi,
Plecați spre veșnicie amândoi,
În urmă ați lăsat multă furie
Și-n inimi doar durerile șuvoi...
 
Și mă prefac mereu că nu mi-e dor,
Vă caut împietrită prin cuvinte
Și, uneori înjur, de cele sfinte,
Voi știți că nu îmi e ușor...
Când lacrimile-mi curg peste morminte...

Vă port în suflet ca un talisman
De iubire și credință vie,
Că lumea asta ar fi fost pustie
Și toate rugile-ar fi fost în van, 
De n-aș fi plâns de dor, în poezie...


Autor: Daniela Damian
2 Decembrie 2023, Frumușica, Botoșani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu