vineri, 22 decembrie 2023

Mă pierd prin amintiri

Mă pierd prin amintiri și-n gânduri rebele,
În suflet mi-este noapte, știu și îmi asum.
Eu cicatricile le-am prefăcut în stele,
De când voi ați pășit pe-al veșniciei drum...

Vin sărbătorile, bat chiar la ușa noastră
Și mi-aș dori să pot din nou să spun:
-Hai mama pune beteala în fereastră,
-Hai tata, să-împodobim bradul de Crăciun.

Dar, nu mai e Crăciunul, care-a fost odată,
Nici bradul nu mai vreau să-împodobesc,
Am să las copiii să intre iar pe poartă...
Să ne colinde magic, divin, dumnezeiesc...

Mă pierd prin amintiri și dorul dă năvală,
În suflet e furtuna...Privesc într-un album...
Inima mi-e tristă, doar lacrimile-o spală
De când voi ați pășit pe-al veșniciei drum...

Autor: Daniela Damian
22 Decembrie 2023, Frumușica, Botoșani


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu